چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع |
---|---|---|---|---|---|
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.75 | 4 | لیلی و مجنون |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.11 | 9 | نستعلیق |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 4 | بدن |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 4 | جان کیج |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 5 | مرلوپونتی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.5 | 4 | ترامتنیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.5 | 4 | عروسک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.33 | 6 | XRF |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.33 | 6 | دیگری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.25 | 4 | تخیل |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.2 | 5 | زیباشناسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.17 | 6 | روایت شناسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.14 | 7 | FTIR |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.09 | 11 | XRD |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 8 | باستان سنجی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 4 | خشونت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.83 | 12 | پدیدارشناسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.8 | 5 | ادبیات نمایشی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.75 | 4 | SEM |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.6 | 5 | اثر هنری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.57 | 7 | SEM-EDX |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.5 | 4 | ساختارشکنی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.5 | 4 | پتروگرافی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.4 | 5 | FT-IR |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.33 | 6 | شاهنامه طهماسبی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | برند |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.23 | 13 | روایت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.17 | 6 | مطالعه تطبیقی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 7 | آیکونولوژی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 5 | بازنمایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 6 | خیمه شب بازی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 4 | مد |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 4 | مضامین |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 6 | نقد هنری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 4 | نمادشناسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 5 | نمایش عروسکی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.83 | 6 | هرمنوتیک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.8 | 5 | کانت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.78 | 9 | نقاشی قاجار |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | بناهای تاریخی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | بیش متنیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 8 | تزئینات |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | تطبیق |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | مذهب تشیع |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.44 | 9 | شاهنامه بایسنقری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.4 | 5 | نیشابور |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.33 | 6 | آیکونوگرافی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.29 | 7 | هنر سنتی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.25 | 4 | زن |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.2 | 5 | فتحعلی شاه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.12 | 8 | ساسانی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | آل اینجو |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 8 | بینامتنیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 8 | تاریخ |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | تصویرگری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | طراحی فراگیر |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 18 | معماری اسلامی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 13 | نقاشی ایرانی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | نقوش حیوانی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 5 | هنر تعاملی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.86 | 7 | شاهنامه فردوسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.8 | 10 | تیموری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.8 | 5 | سوزن دوزی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.78 | 9 | نگاره |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | دوره قاجاریه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | دیوارنگاره |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.71 | 7 | سلجوقیان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.71 | 7 | هنر مدرن |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.67 | 6 | مولانا |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.57 | 7 | طراحی گرافیک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.56 | 9 | دوره سلجوقی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.56 | 9 | ریتم |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | بین النهرین |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 8 | تراژدی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | حضرت محمد (ص) |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | فتوت نامه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | هنر شیعی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 6 | گرافیک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.45 | 11 | فلزکاری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.45 | 22 | نقوش |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.29 | 7 | عکس |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 4 | آموزش هنر |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 8 | زمان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.23 | 13 | چاپ سنگی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 15 | سفال |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 10 | کاشی کاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.15 | 13 | ترکیب بندی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 8 | حفاظت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 14 | طراحی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | عثمانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | معراج |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 5 | مکتب هرات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | گچ بری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.94 | 18 | قالی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.89 | 9 | شعر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.83 | 6 | اساطیر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.75 | 4 | کلیله و دمنه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.67 | 6 | قرآن کریم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.62 | 8 | صنایع دستی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.62 | 8 | پارچه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | شرق شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 15 | صفوی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | فرش ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | قدرت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.56 | 9 | انیمیشن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.56 | 9 | ساسانیان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.56 | 9 | مجسمه سازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 24 | دوره قاجار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | مینیاتور |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 12 | هنر ساسانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.43 | 7 | هنرهای سنتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | دوره ساسانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | سلطان محمد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.36 | 11 | دوره صفوی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 6 | مسجد جامع یزد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 6 | کهن الگو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.31 | 16 | تئاتر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.3 | 10 | صفحه آرایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.29 | 7 | گشتالت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | ذن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | نقشمایه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | هخامنشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | خیال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | عالم مثال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.11 | 9 | هنر قاجار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.1 | 10 | تزیینات معماری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | ایلخانیان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | شاهنامه رشیدا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 7 | مثنوی معنوی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | هارپی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | هنر ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | هویت ایرانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 9 | کتیبه نگاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.92 | 24 | هنر اسلامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.89 | 9 | مکتب شیراز |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.89 | 9 | نقوش تزیینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.88 | 8 | شمایل نگاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.86 | 7 | باستان شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.86 | 7 | تکنولوژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.85 | 13 | مخاطب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.83 | 6 | نقاشی قهوه خانهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 5 | بیضایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 5 | حماسه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 10 | مرمت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 16 | خوشنویسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | دوران اسلامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | سفال اسلامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | هخامنشیان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.71 | 7 | خاوران نامه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.71 | 7 | دیوارنگاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.67 | 21 | صفویه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.67 | 6 | منسوجات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.62 | 8 | دوره اسلامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.62 | 8 | مهندسی کانسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 5 | دست بافته |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 5 | نظامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 5 | نور |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.57 | 7 | ادراک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 6 | بررسی تطبیقی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | تزئینات معماری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 8 | تزیینات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | جامعه شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | صور فلکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | نگارگری ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.47 | 17 | اصفهان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.44 | 9 | سینمای ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.43 | 7 | دوره ایلخانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.43 | 14 | عکاسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.4 | 5 | وجود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.38 | 8 | کمال الدین بهزاد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.33 | 18 | تذهیب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | تقلید |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | شمایل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | واقع گرایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | گرافیک محیطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.22 | 27 | اسطوره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.22 | 9 | نقد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.21 | 81 | نگارگری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 29 | نقاشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | نقوش هندسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | نمایشنامه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | هنر معاصر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.14 | 14 | طرح و نقش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.09 | 22 | کتیبه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.05 | 40 | قاجار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 6 | ایرانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 15 | ایلخانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 12 | تعزیه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | علی اشرف |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.88 | 16 | تصویرسازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.87 | 15 | نقش مایه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.84 | 37 | نشانه شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.82 | 11 | ایران باستان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 10 | مدرنیته |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 15 | گفتمان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.78 | 9 | ساختار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | آناهیتا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | انتزاع |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | گلیم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.72 | 18 | موسیقی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.7 | 10 | دوره تیموری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.64 | 22 | نقاشی دیواری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.62 | 8 | شیراز |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.62 | 8 | قاجاریه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.6 | 5 | تبریز |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.54 | 13 | رنگ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | اکسپرسیونیسم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 10 | خط نستعلیق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | رنگدانه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | سیمرغ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 8 | مکتب اصفهان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 8 | هند |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.4 | 5 | استعاره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.33 | 6 | مفهوم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | تصویر ذهنی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | فرش ایرانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | کمدی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.22 | 9 | کتابت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.21 | 34 | زیبایی شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.15 | 13 | شاهنامه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.14 | 7 | ایلخانان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.12 | 8 | تخت جمشید |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.07 | 14 | فضا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.06 | 31 | نگارگری ایرانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | توپی گچی ته آجری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 8 | طراحی احساس گرا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 10 | طرح |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 12 | فرمالیسم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | مجسمه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 6 | نشانه شناسی لایهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.95 | 19 | سینما |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.92 | 13 | سلجوقی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.9 | 10 | خراسان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.9 | 10 | دوره صفویه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.88 | 8 | گچبری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.87 | 52 | نماد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.83 | 6 | اقتباس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.82 | 11 | آیین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.8 | 5 | سیاست |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.78 | 23 | نقش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | انقلاب اسلامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | معماری معاصر ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | کودکان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.71 | 24 | فرش دستباف |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.71 | 7 | هندسه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.7 | 61 | ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.7 | 10 | عرفان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 12 | تهران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 9 | زبان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 6 | شهود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 18 | طراحی محصول |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 6 | نگارگری صفوی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.6 | 5 | تولید |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 6 | معاصر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | پست مدرن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 8 | چین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.43 | 7 | تعامل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.43 | 7 | سفالینه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.43 | 7 | مهر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.43 | 14 | کتاب آرایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.4 | 5 | ایدئولوژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.4 | 5 | درخت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.38 | 8 | معماری ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.29 | 7 | پست مدرنیسم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | بینامتنی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | سنت گرایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | محصول |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | هنر هخامنشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.2 | 5 | سبک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.2 | 5 | فیلم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 12 | ادبیات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.15 | 13 | محراب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.14 | 7 | نمادگرایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.14 | 7 | نمایش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.11 | 19 | زیبایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.04 | 26 | فرش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 6 | باغ ایرانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | باورهای دینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | سایه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | مضمون و محتوا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | پشم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.95 | 20 | هویت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.88 | 25 | فرم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.83 | 6 | خط کوفی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.83 | 6 | ژاپن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.81 | 16 | طبیعت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.75 | 8 | تصویر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.75 | 4 | تعادل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.75 | 4 | تقدس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.67 | 6 | تجلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.67 | 6 | جنسیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1388.67 | 9 | مضامین مذهبی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.62 | 8 | ابریشم |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.62 | 8 | مکتب تبریز |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.6 | 5 | طراحی کاربر محور |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.6 | 5 | پایگاه اجتماعی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.57 | 7 | بافت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.57 | 7 | سفالگری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.57 | 7 | میزانسن |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.56 | 18 | قرآن |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 4 | شناخت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.43 | 7 | هنرمند |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.4 | 5 | تجارت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.38 | 8 | آسیب شناسی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.33 | 43 | هنر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.3 | 10 | شخصیت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 4 | تکیه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 4 | مشارکت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 4 | نسخههای خطی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.2 | 5 | تناسب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.2 | 5 | کرمان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.18 | 11 | تبلیغات |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.17 | 6 | شکار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.13 | 15 | مکان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 6 | درخت زندگی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 9 | صورت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | مصر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.92 | 13 | جامعه شناسی هنر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.88 | 8 | تناسبات |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.88 | 8 | نشانه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.86 | 7 | رمز |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.82 | 17 | خلاقیت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | بهشت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | رضا عباسی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | عناصر بصری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | فرش دست باف |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | نورپردازی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.71 | 17 | معنا |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.6 | 5 | تفسیر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.6 | 5 | معماری غرب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.6 | 5 | گردشگری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.57 | 7 | غرب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | اسلامی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | اقلیم |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | طاق بستان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.4 | 5 | ارتباط |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.4 | 5 | تزیینات کتیبهای |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.4 | 5 | صنیع الملک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.25 | 4 | آب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.25 | 4 | آثار هنری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.2 | 5 | طراحی اقلیمی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.2 | 5 | ژاک دریدا |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.17 | 6 | اژدها |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.1 | 10 | آموزش معماری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | بهزاد |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 6 | شکل |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 5 | کاربر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.86 | 7 | الگو |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.75 | 4 | منظر شهری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.75 | 4 | نگارگری اسلامی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.71 | 7 | هنر مقدس |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.6 | 5 | GIS |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.6 | 5 | جمال |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.6 | 5 | طراحی صحنه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.57 | 7 | طراحی معماری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.55 | 11 | عملکرد |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | باغ |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | تفرق سیاسی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | حاکمیت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | سیستان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | منطقه کلان شهری تهران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | هنرهای زیبا |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.46 | 24 | فرهنگ |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.4 | 10 | مدرنیسم |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.33 | 6 | ساختارگرایی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.33 | 6 | فرهنگ ایرانی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.33 | 6 | نوآوری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.29 | 7 | دانشگاه تهران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.17 | 6 | طراحی فرش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.14 | 7 | ارزیابی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.11 | 9 | حس مکان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 6 | سنت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 4 | سنجش از دور |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 4 | فضای معماری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 9 | مذهب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 6 | مرمت شهری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 4 | کارایی سازهای |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.98 | 62 | معماری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.8 | 5 | سرامیک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.75 | 4 | اسلام |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.75 | 4 | قم |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.6 | 5 | تاریخ عکاسی ایران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.6 | 5 | جهانی شدن |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.5 | 4 | خردگرایی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.5 | 4 | سلسله مراتب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.5 | 4 | عابر پیاده |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.4 | 15 | طراحی صنعتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.4 | 10 | مسکن روستایی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.33 | 6 | اسلیمی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.27 | 11 | انسان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.2 | 5 | شهر تهران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | بازسازی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | خدا |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | دیوار نگاره |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 18 | زلزله |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | زمین |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | سازه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 5 | عشق |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | محله |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | مدیریت هنری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | مسکن سنتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | مهندسی سازه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 5 | موسیقی ایرانی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | پژوهش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.92 | 13 | توسعه پایدار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.8 | 5 | کعبه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.78 | 18 | آموزش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.75 | 8 | خاطره جمعی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.71 | 7 | رمزگان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.71 | 7 | مدرن |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.6 | 5 | زمینه گرایی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 8 | خیابان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | شهرسازی مشارکتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | معماری روستایی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | نما |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | پارکهای شهری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.43 | 7 | مسجد |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.4 | 5 | اجتماع محلی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.4 | 5 | محتوا |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.33 | 9 | توسعه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.25 | 4 | آجرکاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.2 | 5 | معماری ایرانی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.13 | 15 | فضای شهری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.0 | 4 | آیین نامه |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.0 | 6 | اجرا |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.0 | 4 | پایایی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.89 | 9 | شهر |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.83 | 6 | تزیین |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 8 | حقیقت |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | روانشناسی محیطی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | مصالح |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | نخست شهری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.33 | 6 | سنتی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.2 | 10 | مسکن |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.0 | 4 | بافت کهن |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.0 | 4 | دگرگونی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.0 | 8 | شهرسازی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.0 | 4 | شکل شهر |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.5 | 4 | سرمایه اجتماعی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.5 | 4 | پرورش |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.5 | 4 | کالبد |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.4 | 20 | طراحی شهری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | آفرینشگری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | اسکان غیر رسمی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | تراکم |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | علوم رفتاری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | فرآیند |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | فرآیند تحلیل سلسله مراتبی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | مهاجرت |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 6 | مکان یابی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1381.5 | 4 | نقد معماری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1381.0 | 4 | جمعیت |
Q4 | ![]() |
![]() |
1381.0 | 4 | کلانشهر |
Q4 | ![]() |
![]() |
1380.33 | 6 | ساختمان |
Q4 | ![]() |
![]() |
1380.0 | 4 | ایسر |
Q4 | ![]() |
![]() |
1380.0 | 4 | ترجمه |
Q4 | ![]() |
![]() |
1380.0 | 4 | ممر |
Q4 | ![]() |
![]() |
1380.0 | 4 | ناشر |
Q4 | ![]() |
![]() |
1379.5 | 4 | آسایش حرارتی |